Anasayfa / Sosyal Medya / instagram’da spam nasıl kaldırılır

instagram’da spam nasıl kaldırılır

instagram, günümüzde en çok kullanılan sosyal medya platformlarının başında geliyor. instagram’da kullanıcıların gizliliğini ve kişisel bilgilerini güvende tutmak için belirli kullanım kuralları vardır. Eğer instagram’ı normalin dışında kullanarak “SPAM” yaparsanız, bundan dolayı çeşitli spam cezaları alabilirsiniz. Herhangi bir spam cezası aldıysanız yapmanız gerekenler konusunda yardımcı olacağız.

Reklamlar

İnstagram temel topluluk kuralları

Instagram’ın insanların ilham alabileceği ve kendilerini ifade edebileceği özgün ve güvenli bir yer olarak kalmasını istiyoruz. Bu topluluğu daha da iyi hale getirmemize yardımcı olun. Yalnızca kendi fotoğraf ve videolarınızı yükleyin ve yasalara daima uyun. Instagram’daki herkese saygı duyun. İnsanlara spam göndermeyin veya çıplaklık barındıran içerikler paylaşmayın.

Topluluk kurallarının uzun halini okumak için tıklayın.

Reklamlar

Hakkınızda çok fazla şikayet almanız durumunda spam cezası alabilirsiniz.

instagram’da spam nasıl kaldırılır ?

instagram’da çok çeşitli spam cezaları uygulanmaktadır. Bu spam cezaları şuan net olarak duyurulmamış durumda fakat ilerleyen zamanlarda bunula alakalı bilgilendirme yapılmasını bekliyoruz. Yorum özelliğini , beğenileri, paylaşımları normalden fazla kullanırsanız, kısacası hesabınızda olağan dışı bir kullanım olursa spam cezası alabilirsiniz.

Spam cezası aldıysanız bundan kurtulmak için aşağıdaki adımlara dikkat etmeniz gerekmektedir. Spam cezası aldıktan sonra muhtemelen hesabınızdaki bazı özellikler sınırlandırılacaktır.

  • Paylaşımlarınız cinsellik içermemektedir. Yaptığınız paylaşımlara dikkat edin. Gerekirse bu süre içerisinde paylaşım yapmamaya çalışın.
  • İnsanları rahatsız edici yorumlar yapmayın. Yorumlarınız şikayet edildikçe hesabınızın cezası uzayabilir hatta hesabınız kapatılabilir.
  • Beğeni özelliğini normalden fazla kullanmayın.
  • Hesap takibi yaparken üstüste çok fazla hesabı takip etmeyin. Fazla takip isteği göndermeniz ve bu gönderilerin reddedilmesi, sizin insanları rahatsız ediyormuşsunuz gibi izlenim verebilir. Bu yüzden bu konuda dikkat etmeniz gerekmektedir.

Genel olarak bunlara dikkat etmeniz halinde hesabınız normale dönecektir. İşlemler hakkında sorularınızı yorum atarak bizlere iletebilirsiniz.

Reklamlar

Hakkında Serkan Çataltaş

1987 Yılında Malatya'da doğdu. Netaş'ta çalışmalarına devam etmektedir.

76 yorum

  1. güzel instagram spam kaldırma işe yaradı spamlar biraz geç kalkıyor ama işe yarıyor gerçekten

  2. Ben Instagram hesabı tarafından engellenmişim benim hesabımda ne uygunsuz bir fotoğraf var ne de video kendi hesabımdır ve sadece kendi fotoğraflarım ve videolarım vardır nasıl böyle bir şey oldu anlamadm

  3. SEFA CİHANGİR

    Ben Kendi telefonumdan hiçbir instagram hesabına giremiyorum.Spam yedikten sonra oldu bunlar. Arkadaşımın bi tanesi bana sinirlenince instagramda spam atın deyince hikayede paylaştı o yüzen spam yedim ve kendi telefonumdan hiçbir instagram hesabına giremiyorum.Bana nolur bi yardımcı olun lütfen

    • Bende aynı şeyi yaşadım baktım hikayesinde paylaşmış daha çok kişi spamlamasın diye hikayeyi görür görmez geçici olrk instagramımu dondurdum bi kaç gün sonra açıcam

  4. spam kaldıgınız

  5. Hiçbir sorun olacak bir şey paylaşmadım.Sanirim kıskanç biri benimle uğraşıyor yardımcı olursanız sevinirim

    • Yukarıdaki yasalardan hiç birini yapmadım boş yere spam atı yardımcı olurmusunuz beni hesabımın kapatmakla ilgili mesas atıyo

  6. Kendi kendime can sıkıntısından spam attım foto gözükmüo napaym

    • Merhaba 11 tane yemek sayfası olan bir kısi tarafından hakaretler ve tehtitler aldım elimde kanitlari da var hiç bir hatam yok iken bana saldıran bir erkek .sayfanda konu etiketi de kesfette goremeyeceksin de diye tehtit etmişti ve öyle de oldu erişim yok oldu , engeller aldım ve kesfete de düşmüyor spam yapıldığı için olmuş olabilir mi bu durumda sizce sayfam Instagram tarafından kapatılabilinir mi emeklerim var o sayfada lütfen bana yardımcı olun neyapmaliyim

  7. begenemiyor takip edemiyorum?????

  8. Bitane video uzerine spamlandi icerikli bisey deil normal zeki alasya ya ve metinin videosu spam yedim uyari geldi video silindi hesabimin takipcisi yuksek git gide düşüyo bana yardimci olun lutfen ve ne zamn kalkar spam

  9. Furkan Akpınar

    Instagrama giriş yaparken üzgunuz isteginizle ilgili sorun oluştu dıyo ve bi turlu gıremıyorum (ACİL BAKIN LITFEN)

  10. Meraba arkadaşlar İnstagram fotoğraf yüklediğim zman İnstagram otomatik olarak kendisi siliyor fotoğraflarda bana ait hepsi bana ait durduk yere spam yiyorum kaldirilmasini rica ediyorum

  11. Merhaba sayın admin/adminler. Bir konu hakkında şüphesiz bana yardım edeceğinize kalpten inanıyorum. Öncelikle, instagramda aykırı yorum yapan birisi değilim veya +18 paylaşımlar yapan. Bugün öğlenden beri Instagram hesabıma giriş yapamıyorum (tüm bilgilerim doğru) bu şekilde saçma bir yazı çıkıyor : {“message”: “Tekrar denemeden \u00f6nce l\u00fctfen birka\u00e7 dakika bekle.”, “status”: “fail”} ne olduğunu anlamadım. Şifre yenileme vs denedim olmadı. Instagram a mail attım olmadı. Google tarayıcımdan instagrama girdiğimde ise kullanıcı bulunamadı diyor. Fakat arkadaşlarımdan baktığımda hesabım kapatılmamış gözüküyor yani tüm fotoğraflarım falan. Bu gibi bir durumda ne yapmam gerekiyor?

  12. Bana takip isteği geliyo kabul ediyorum herkese geri takip yapıyorum ondan sonra cıkıp tekrar giriyorum takipler hala duruyor tekrar kabul ediyorum cıkıp giriyorum gine takip ETMİYO yardımcı olurmusunuz lütfen???

  13. Evet arkadaşlar bana da aynı durum oldu hesabınıza şuan girilmiyor diyor ve kendi telefonumda instagram uygulaması var ve kendi hesabım haricinde başka bi hesabı bile kabul etmiyor bu normal mi

  14. Merhaba, magazin sayfası yönetiyorum, bi hafta öncesine aldar her paylaşımım keşfete düşüyor ve videolarım en fazla 2 milyon en az 100 binlerde görüntülenme alıyordu ve onalarcada yorum. Geöen hafta salı günü, bi videom (diğer sayfalarda hala duruyor) spam aldı sanırım insta kaldırdı bu videoyu ve 9 saat paylaşım yapamadım yüklediğim silindi. Sonra yükleme yapmaya başladım ama bu sefer keşfete düşmüyor. Etiket koyuyorum o etiketlere baktıgımda benim videom cıkmıyo. Takipçilerde azalıyor anlamadım. Bu durumda öneriniz nedir, ya da teşhisiniz? 9 güm oldu bugün.

  15. merhaba ,28 mart 2019 dan beri instagram hesabimda fotograf paylasimi yapamiyorum.lutfen yardimci olur musunuz?

  16. istagramda spam yedim paylasimim durudu ne yapmalıyım yardimci olurmusunuz kotuye kullanmadim lutfen yardimci olun bu sorunu kaldirin

  17. Serkan bey merhaba yaklaşık 1 ay önce takipçi satın aldım.O zamandan bu yana erişimim çok düştü paylaştığım fotoğraflar konu etiketlerinden en fazla 20 kişiye görünüyor.Muhtemelem spam aldım.Bundan nasıl kurtulabilirim?

  18. Eylem engellendi diye bildirdim alıyorum bunun nedeni nedir? Resimleri beğenmiyorum.

  19. Merhaba instaya girdiğimde beyaz bir ekranla karşı karşıya kalıyorum.Hesabim girili ama gonderiler hikayeler görünmüyor ne yapabilirim

  20. Merhaba 2016 da paylaştığım bir gönderiyi silemiyorum veya arşivleyemiyorum “gönderi silinmedi lütfen tekrar dene ” hatası alıyorum lütfen yardım edin.

  21. Sorunların hiç biri yok takipcim çok gidiyo bu ilk defa olmuyo bide bazı hesaplarda takipcim yüksek bazılarında az gorunuyo

  22. Instagramda takipçi kasma işlemi yaptım siteler üzerinden ve yaklaşık 3 saat sonra spam yedim 2 gündür spam kalkmıyor spam kalkacak mi? Yoksa hesabı kapatıp başka hesap mi açmam gerekecek?

  23. Merhaba yanlislikla bir arkadasimin sayfasina spam attim ve arkadaslik istedigi gonderiyorum bir turlu kabul etmiyor ne yapabilirim

  24. Merhabalar, aslında engel alıp almadığımı bilmiyorum fakat bir uygulama beni engelleyen sayısının 306 gibi bir rakam olduğunu gösteriyor ne kadar doğrudur acaba?

  25. Merhabalar çok fazla kişi eklediğim için tekrar ekleme yapamıyorum 1 hafta oldu hala düzelmedi ne yapabilirim böyle mi kalacak sayfam

  26. Merhaba Yaklaşık 97Bin Civarinda Takipçim var Erişimlerim Çok Güzel idi 1M bulduğu oluyordu 10B takipçi satın aldıkdan sonra erişimin 100B altına düştü ve konu etiketlerinden spam yediğimi anladım bunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olursanız sevinirim

  27. Vido atiyorum siliniyo resim atinca silinmiyo

    • Merhabalar , 122k takipçili hesabım var beğeni yorum ve hesap takibi yapmadığım halde 1 aya yakındır beğeni, yorum yapamıyorum arkadaşlarımın paylaşımındads etiketlememiyorum nasıl düzelir yardımcı olursanız sevinirim.

  28. Merhaba instagramda hiçbir topluluk kuralı çiğnemediğim halde 3-4 haftadır yorum beğeni tag yapamıyorum hatta kendi paylaşımlarıma bile yorum veya açıklama yazamıyorum. Spam ne zaman kalkar, bu kadar uzun sürmesi normal mi?

  29. Selam Arkadaşlar
    Benim sikayetim yaklaşık 3 aydır belki de daha fazla olan engelim.
    Engel derken yani kimseyi takip edemiyorum yorum atamıyorum beğenemiyorum her ne kadar sorun bildirsemde gitmiyor

  30. Ciiinselllik ve yorum dolayısıyla spam yedim hesabımı nasıl tekrar alabilirim paylaşım yapmıyordum yani fotoğrafım yoktu..

  31. Arkadaşımın resmine Spam attım geri nasıl alıp görebilirim?

  32. Merhaba spam yedim kime istek atsam hata veriyor

  33. Merhaba,arkadaşlarıma gönderdiğim gönderiler anında bende kayboluyor onlarda gözüküyor ancak bende gözükmüyor aynı şekilde onların da bana attığı gönderiler dm ye refresh atınca kayboluyor bunun sebebi nedir

  34. Spam yediğimi nasıl anlayabilirim? Bende 3 tane hesap var ve hepsinde fotoğraf beğenemiyorum ve kimise takip edemiyorum. Lütfen yardım edin.

    • Merhaba instagram hesabımda hikayeler gönderiler görünmüyor takip ettiğim bi hesabın fotoğrafı var en üstte iki aydır böyle yardimci olabilir misiniz

  35. İyi günler 5 aydır İnstagram da ne yorum beğeni takip yapamıyorum spamın kalkması için ne yapmalıyım ?

  36. Şu ana kadar 2 hesabım kapandı ve şuan da da spam yiyorum fakat hicbir sekilde cinsellik iceren birsey payalsmadim 1 gönderim vardı yorumlarda da ben birsey yazmiyordum 2 hesabimda kapandı suan baska hesap actim yine spam yiyorum

  37. istargam hesabım kapandı hiç bir şekilde açılmıyor maile şifre geliyor ama kesinlikle açılmıyor bir çok yerden denedim olmuyor:((

  38. Instada spam yedim ve hesabimdan çıkış yapıldı nasıl tekrar hesabıma giriş yapabilirim

  39. Spam yediğim için gonderim kaldirildi ve hesabima giremiyorum gonderin kaldirildi diye bildirim geliyor tamama basiyorum hata veriyor açılmıyor ne yapabilirim

  40. hesabıma gönderi atıyorum ancak hemen siliniyor ve snıeım takipçilerim de siliniyor ne yapmalıyım?

  41. Merhaba hesabimda bir ginderi topluluk kurallarina uymadigi icin sili di uyarisi geliyor tamam. Diyorum. Yine giremiyorum hesabima. Baska sayfadan bakinca sayfam duruyor yorum geliyor. Ama ben. Akis goremiuorum ve gorselelrim gorunmuyor. Ne yapmam lazim 1 haftadir bu sekilde

  42. Merhaba. Instagram’da bir yedek hesabım var. Gönderim, storyim veya herhangi bir gönderide olan bir yorumum falan yok. Hesap sadece çekilişlere etiketlemek için sanki. Nadiren girer 3-4 şey beğenir hesaptan çıkardım ama bugün girdiğimde gönderileri beğenemediğimi fark ettim. Aşırı fazla beğendiğim de yok yani spamın nereden geldiğini bilmiyorum ama kaldırmak istiyorum nasıl kaldırırım?

  43. Ticari amaclı sayfalarım mevcut. Bir aydır takipçi engeli yedim. Istek gönderemiyorum. Her yolu denedim düzelmedi. Engeli nasıl kaldırabilirim. Teşekkürler

  44. Elişi satış sayfam var ve 3aydan fazladır engelim var paylasimlarima aciklama hectek yapamiyorum yorum ve begani yapamiyorum takip isteği gonderemiyorum kisacasi sadece resim ve video paylasabiliyorum okadar ve engelimde bir türlü kalkmadı. Cekilislere katilabilmek icin istediğin kadar yorum yapip cekilis hakkin dahada artiyor diye o cekilislere cok katildim o yuzdenmi acaba bukadar cok engel yedim. Suandan sonra hesabimi nasil kurtarabilirim lütfen yardımcı olurmusunuz

    • Merhaba
      Yaklaşık 3 haftadır instagramda altı sekmelerde bulunan takip ettiklerimin beğeni sayfası olan takip- sen sayfası görüntülenmemekte yerine hareketlerin sayfası görüntülenmekteydi bugün instagramda attığım fotolara konumda ekleyemedim başka telefondan da denedim sadece benim hesabımda konum eklenmiyor birde facebooktan da paylaitoğım aynı fotoğraflara ekleyemedim ancak telefonun konum özelliğimde sıkıntı yok başka programlarda çalışıyor. Spam yemiş olabilir miyim? İnstagram yardımdan yazdım ama defalarca dönüş yok

      • Serkan Çataltaş

        Spam gibi görünmüyor. Teknik bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. Uygulama güncel mi ?

        • Telefondan başka hesaba giriş yaptık onda sıkıntı yok. Hesabımı başka telefondan açtım o telefonda da aynı aıkıntıyı yaşadım. Spam alacak bir yorumum da yok aslında öyle sayfalara girip yorum yapmıyorum sebebini çözemedim. Yalnız Facebookta da konum sıkıntısı var ancak Twitter yada başka uygulamalarda konum sıkıntısı yok anlayamadım açıkcası

          • Serkan Çataltaş

            Facebook ve instagram hesabınıza, gerçek birkişiye ait olduğunu göstermek için telefon numarası, eposta adresi gibi tüm kişisel bilgilerinizi eksiksiz olarak girin. İşlemden sonra bir süre hesabınızda beğeni, paylaşım , yorum gibi etkinlikleri kullanmayın. 2-3 gün sonra hesabınızı tekrar kontrol edip dönüş yapabilirsiniz.

          • İnstagram girişlermde telefon numarası ile giriş yapıyorum hatta güvenlik kodu geliyor. Yardım kısmundan da yazdım ancak dönüş olmadı.yıllardır kullanıyorum. Hiç böyle bir şey olmamıştı

  45. Geçen hafta beğeni yapamıyordum uyarı aldım ceza almışım. Daha sonra cezam sürem doldu. Aynı gün içinde tekrar ceza almışım. Anlamadığım şey hiç bir şekilde uygunsuz yazı veya paylaşım yapmadım. Aynı gün içinde aldığım ceza da da hiç paylaşım yapmadım

    • Serkan Çataltaş

      instagram spam önlemlerini son zamanlarda arttırdı. Spam cezası aldığınız andan itibaren hesabınızı bir süre kullanmamanızı öneririz. Hesabınız normale döndükten sonra da bir süre kontrollü kullanın yoksa kalıcı olarak hesabınız kapatılabilir.

  46. Hesabımda gönderdiğim postları hikayeme ekliyemiyorum. Bu içerik yüklenemiyor diyor. Başka sayfalarınkini atabiliyorum. Spam mı yedim acaba

  47. Merhaba bir cok fake hesap actım sonra spmaa yedim. Su an uygulamadan asla yeni hesap acamıorm artı kendi hesabımada giremıorm. Paralel space den giriyordum ordan girmiyor artık. Telefon numaram ile asla kayıt yapmıyor. Oda spam yedi.. Telefonun imei si ile asla instgram acılıyor npmam lazm

  48. 3 saate bir resim arıyorum beğeni de 150 gibi geliyor spam cezası aldım tekrar bugun aynı uyarı verdi şifre değiştir diyor bunu nasıl çözebilirim

  49. Bugün itibari ile devamlı olarak bot hesaplar beni takibe aldı. Sonra şifrem kullanıcı adı vs herşeyi değiştirmeme rağmen ve hesabımı gizli yapmama rağmen bot hesaplar devamlı olarak istek atıyor. Hesabımın tamamı organik 116 bin takipçisi var. Ve ben sabahtan beri bir çare arıyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim. Lütfen bana yardımcı olun…

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*