Ozengen
Ana Sayfa / Sosyal Medya / Facebook Profiline Kimlerin Baktıgını Ögrenin
Facebook-profilime-kim-bakmis_

Facebook Profiline Kimlerin Baktıgını Ögrenin

Merhaba Arkadaşlar;

Facebook profilinize kimler bakmış öğrenmek istiyorsanız bu adımları deneyerek kimlerin baktığını öğrenebilirsiniz.


1-) İlk facebook anasayfamızı acıyoruz.
2- Sonra CTR+U Yapıyoruz karışımıza yazılarla dolu bi sayfa acılacak 
3-) Sonra CTRL+F Yapıyoruz ve aşağıdaki kodu kopyalayıp yapıştırıyoruz.

Sponsor Bağlantılar
 
InitialChatFriendsList
4-)Arattığım kelimenin altında sayılar olucak. Sayılardan en öndekini kopyalayın.Aşağıdaki gibi.
www.facebook.com/100003094462795
Not: Diğer sayılarıda yukarıdaki gibi yapın aynı şekilde ama.
Enter tuşuna basarak bakan kişinin profili acılır dier tüm sayıları böle yaparak öğrenebilirsiniz.

Hakkında Serkan CATALTAS

1987 Yılında Malatyada doğdu.2004'de liseyi bitirdikten sonra bilişim sektöründe çalışmaya başladı. Probil ve Bilişim Destek Hizmetlerin'de çalışmalarına devam etmektedir.

19 Yorumlar

  1. kardeşim bu en son konuştuklarının listesi..ne yanıltıyorsunuz insanları..

  2. zaten yalan.ingilizcenin (i) sini bilen birisi hemen çakar zaten :p (InitialChatFriendsList) yani en son konuştuğun arkadaşların listesi :) ozgen kom yalancıııııııııııııııııııııııııı

  3. time line gibisinden birşey olması lazım (Y)

  4. liste ne kadarlık bir süreyi kapsıyor

  5. Hayır hiç tanımadığım biri çıktı benim

  6. gprofilime bakanlar çıkıyor en son konuştuğum kişi çıkmıyorr

  7. En son konuştuğumuz değil ona emınim oldum bı kaç test yaptım

  8. Ben uyguladım. Gayet güzel. Bi de tarihi saati bilinse mükemmel olurdu :) Ellerinize sağlık…

  9. Sacmalik zaten arattigin kelimenin türkçesi ilk arkadaş sohbet listesi

  10. "Facebook profilime kimler baktı?" Son yılların bizi en çok tasalandıran sorularından bir tanesi de bu. Google'da bu soruya verilen cevaplar biraz karışık. Çeşitli adımları takip ederek profilinizi kimlerin görüntülediğini göstereceğini iddia eden birçok kılavuz, vaat ve uygulama var.

    Hayal kırıklığına uğramaya hazır mısınız?

    En eski Facebook efsanelerinden bir tanesi olmasına rağmen birçok kullanıcı, bu konuda hala ümitli. Ancak kısa cevabı baştan verelim: Profilinize kimin baktığını öğrenmenin herhangi bir yolu YOK. Facebook'a göre bu bilgiyi edinemezsiniz. Peki neden?

    Facebook, onu nasıl kullandığınızı kendi faydası ve kârı için takip ediyor olsa da, bu bilgileri size sağlamak gibi bir zorunluluğu bulunmuyor. Yani Facebook, profilinize kimin kaç kere baktığını biliyor olsa bile, bunu sizinle paylaşmak istemiyor. Bu bilgiye herhangi bir uygulama veya hile yoluyla ulaşmanızın da herhangi bir yolu yok.

    Bu uygulamalar, beğenilme sayılarına bakılırsa çoğu kullanıcı tarafının merakını uyandırmış durumdalar.

    Sokakta tanımadığınız biri, size bir torba dolusu elmas satmaya kalksaydı, onu alır mıydınız, yoksa sahte olabileceklerini aklınızdan geçirir miydiniz? Bu tür uygulamalar, gizliliğiniz konusunda hiç de özenli değiller, hatta güvenliğinizi bile riske atabilirler.

    Bu tür uygulamalar, aslında iki ana gruba ayrılıyorlar:

    1. Tamamen şaka olan, hiçbir şey sunmayan, bazen zararlı bile içerebilen uygulamalar.

    2. Sadece aynı uygulamayı yükleyen arkadaşlarınız hakkında bilgi sunan uygulamalar.

    İkincisi, birinci kadar zararlı olmasa da eklentiyi arkadaşlarınızın da yüklemesi için onları rahatsız edebilir. Üstelik bu uygulamanın verdiği bilgi, muhtemelen bir işinize yaramayacaktır.

    Uzun sözün kısası, bu uygulamaları denemenize değmeyecektir. Çünkü hiçbiri, doğru bilgiyi size sunamamakta. Hatta başınıza zararlılar, gizlilik sorunları gibi farklı dertler açabileceği için onlardan uzak durmanız gerekli.

    Neyi görebilirsiniz?

    Sizin ve arkadaşlarınızın Facebook aktivitesi hakkında ilgi çekici bilgiler edinmenin en iyi yollarından bir tanesi, Wolfram Alpha'nın Facebook Analytics aracını kullanmak.

    Aracı kullanabilmek için elbette bilgilerinize erişmesine izin vermeniz gerekiyor. Ancak aracın arkadaşlarınızın onu yüklemesini şart koşmaması ve Wolfram Alpha gibi tanıdık bir yerden gelmesi, içinizi rahatlatabilir.

    Hizmet, en çok beğenilen fotoğraflarınızdan, arkadaşlarınızın ağ üzerindeki dağılımına çeşitli bilgileri önünüze getirebiliyor. Ancak elbette sizin profilinize fotoğraflarınıza kimin baktığını söylemiyor.

  11. InitialChatFriendsList diyor yani caht arkadaşların listesi demek :D

  12. yaa ben yapamadım
    nasıloluoy

  13. hayır bu ilk Chat arkadaş listesi fb da profilimize bakanı tepit etmek mümkün değilmiş

Yanıtla